קוקה קולה למען דובי הקוטב

בתחילת נובמבר תצא קוקה קולה בקמפיין cause marketing עוצמתי לקראת החגים (של הנוצרים באמריקה. לא החגים שלנו).
המטרה החברתית של הקמפיין: גיוס מודעוּת ותרומות להצלת דובי הקוטב הנכחדים.
השותף החברתי של הקמפיין: לא פחות מאשר הארגון העולמי להצלת הטבע WWF.
חיבור המותג לקמפיין: דב הקוטב מככב בקמפיינים של קוקה קולה כבר מספר שנים, אבל זו הפעם הראשונה שהמותג בונה על הדב קמפיין חברתי. החל מ 1 בנובמבר יהפכו פחיות קוקה קולה מאדומות – ללבנות, ויופיע עליהן אייקון של דובת-קוטב עם שני צאצאים שלה.
חיבור הצרכנים: על כל לשונית של פחית לבנה (ועל כל מכסה של בקבוק לבן) יופיע קוד. עבור כל קוד שיסומס, קוקה קולה תתרום 1 דולר – סכום גבוה מאוד יחסית לקמפיינים כאלה. בנוסף, החברה תכפיל את סכום התרומה. ועוד לפני שהקמפיין יתחיל, היא תתרום 2 מיליון דולר למטרה. הקמפיין יימשך עד סוף פברואר, ויהיו לו ביטויים פרסומיים שונים.
דילמת האחריות התאגידית: אחד הגורמים להתחממות גלובלית, המביאה להמסת הקרחונים, היא פליטה של גזי חממה. קוקה קולה (בעיקר מכשירי המזיגה והקרור) תורמים לא מעט גזי חממה, למרות שהחברה עושה מאמצים רבים לשיפור העניין. חלק מהמאמצים נעשים בשיתוף עם ארגון גרינפיס העולמי.
אתר הקמפיין www.arctichome.com

About the Author