מחזור א' (1999-2000)

בוגרים:

בועז אשל,  עינת ביליצקי,  ינון גמליאל,  נטלי גרוס,  ינאי הנגבי,  טמיר וקסלר,  חגית טיש,  עידית יבנין,  דנה מופלג,  אורית נעים,  דרור סעד,  עידית פיכמן,  זיו פלדמן,  אורי פרידמן,  רוני ציגל,  פטר קלנר,  שרית רובין,  קרין שהין

המוטיבציה המרכזית לכינונה של סדנת ספוט היתה להעניק לסטודנטים מיומנויות מקצועית גבוהות בתחום הפרסום. באופן טבעי, הזירה שנבחרה היתה זירת הפרסום המרכזית, כאז כן היום  – הטלוויזיה. הנחת היסוד היתה שסטודנט המתנסה בשלבים השונים של קמפיין פרסומי בטלוויזיה – מהיכרות ראשונית עם הלקוח וצרכיו ועד העלאת סרט פרסומת לשידור, ובדיקת יעילותו – יצא אל שוק העבודה עם ערך מוסף משמעותי.

במחזור הראשון של הסדנה נבחרו 18 סטודנטים שצוותו לתפקידים הבאים: תקציבאי, פלנר, מנהל קריאיטיב, מפיק, במאי.

הלקוחות:

 

 

אל"י – האגודה למען הילד, המתמודדת עם בעיית ההתעללות בילדים.

מגזין הורים וילדים

אלשרד –  יבואני ג'ינס  דיזל

אלוניהחברה הוותיקה בתחום מוצרי הגמר הבניה ועיצוב הבית


 

אל"י

תקציבאי: פטר קלנר

פלנר: אורי פרידמן

ניהול קריאייטיב: קרין שהין

מפיקה: שרית רובין

במאית: עידית פיכמן

 

 

מגזין "הורים וילדים"

תקציבאי: דרור סעד

פלנר: חגית טיש

מנהל קריאיטיב: ינון גמליאל

מפיקה: אורית נעים

במאי: טמיר וקסלר

 

 

ג'ינס דיזל

תקציבאי: דרור סעד

פלנר:  בועז אשל

ניהול קריאייטיב: ינאי הנגבי

מפיקה: נטלי גרוס

במאית: עינת בילצקי

 

 

ללכת על  אלוני

תקציבאי: פטר קלנר

פלנר:  דנה מופלג

ניהול קריאייטיב: זיו פלדמן

מפיקות: עידית יבנין / נועה בכר

במאית: רוני ציגל

 

About the Author