אודות

סדנת ספוט הינה מסגרת לימוד ייחודית המתמקדת ביצירה, פיתוח, וקידום תקשורתי של שינויים חברתיים.

סדנת ספוט פועלת מאז 1999 במסגרת התמחות פרסום ותקשורת שכנועית בבית הספר לתקשורת, המסלול האקדמי המכללה למנהל. בתחילת דרכה עסקה הסדנה בהפקת תשדירי פרסומת (ספוטים) ללקוחות מסחריים (דוגמת שטראוס, דיזל, תנובה ועוד). מאז המחזור החמישי (2003-2004), פועלת ספוט בזירה החברתית למול עמותות וארגונים חברתיים. לאורך השנים הפיקה הסדנה קמפיינים נקודתיים ממוקדי מטרה ופורצי דרך החוצים שיטות, אמצעים וערוצי מדיה. בסדנה נרכשים הכלים המקצועיים ביותר הקיימים בתחום, זאת בסיוע הדוק של גורמים שונים מתחום השיווק, החברה וההפקה.

לאורך השנים נוצרו במסגרת הסדנה קמפיינים עבור לקוחות מגוונים: האגודה לזכויות האזרח בישראל, מגמה ירוקה, תנו לחיות לחיות, מחסום ווטש, אדם טבע ודין, איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית ולנפגעי תקיפה מינית בישראל, אביב לניצולי השואה, רופאים לזכויות אדם ועוד רבים.פרוייקטים עצמאיים שנולדו בתרגילי הסדנה כמו סל"ק (סטודנטים למען קולנוע) או המשתרבוס (משטרת תרבות האוטובוסים)  זכו להצלחה רבה.

את סדנת ספוט מנחים  ד"ר דן ערב, מרצה וראש תחום פרסום ושיווק בבית הספר לתקשורת ושקמה שרון, בוגרת הסדנה, שימשה כפלנרית במספר משרדי פרסום וכיום מכהנת כמנהלת מותג. השתתפו בהנחיית הסדנה בעבר:  עמית משיח  כיום מנכ"ל מקאן תל-אביב (עד 2010), וערן שפירא, במאי ומרצה בבית הספר לתקשורת (עד 2005).

About the Author