מחזור ראשון (1999-2000)

המוטיבציה המרכזית לכינונה של סדנת ספוט היתה להעניק לסטודנטים מיומנויות מקצועית גבוהות בתחום הפרסום. באופן טבעי, הזירה שנבחרה היתה זירת הפרסום המרכזית, כאז כן היום – הטלוויזיה.

הנחת היסוד היתה שסטודנט המתנסה בשלבים השונים של קמפיין פרסומי בטלוויזיה – מהיכרות ראשונית עם הלקוח וצרכיו ועד העלאת סרט פרסומת לשידור, ובדיקת יעילותו – יצא אל שוק העבודה עם ערך מוסף משמעותי.
במחזור הראשון של הסדנה נבחרו 18 סטודנטים שצוותו על פי יכולותיהם לתפקידים הבאים: תקציבאי, פלנר, מנהל קריאיטיב, מפיק, במאי.

הלקוחות:
(אייקון של אל"י) אל"י – האגודה למען הילד, המתמודדת עם בעיית ההתעללות בילדים.
(אייקוןן של דיזל) אלשרד – יבואני ג'ינס דיזל
(אייקון של מגזין הורים וילדים) – מגזין הורים וילדים –
(אייקון של שיש אלוני) – אלוני – החברה הוותיקה בתחום מוצרי הגמר הבניה ועיצוב הבית הסרטים

 1. אל"י (קישור + פריים דוגמה) תקציבאי: פטר קלנר פלנר: אורי פרידמן ניהול קריאייטיב: קרין שהין מפיקה: שרית רובין במאית: עידית פיכמן

2. דיזל ג'ינס (קישור + פריים דוגמה) תקציבאי: דרור סעד פלנר: בועז אשל ניהול קריאייטיב: ינאי הנגבי מפיקה: נטלי גרוס במאית: עינת ביליצקי

3. מגזין "הורים וילדים" (קישור + פריים דוגמה) תקציבאי: דרור סעד פלנר: חגית טיש מנהל קריאייטיב: ינון גמליאל מפיקה: אורית נעים במאי: טמיר וקסלר

 4. שיש אלוני (קישור + פריים דוגמה) תקציבאי: פטר קלנר פלנר: דנה מופלג מנהל קריאייטיב: זיו פלדמן מפיקות: עידית יבנין / נועה בכר במאית: רוני ציגל

About admin